Optimizare SEO Timisoara

Optimizare SEO Timisoara si Romania

O optimizare SEO Timisoara iti poate oferi nenumarate avantaje si beneficii pe plan national si international, nu numai local. Kira este echipa care se va ocupa de optimizarea si facerea site-ului tau. Noi iti vom aduce rezultate reale. Mai mult, vor fi rezultatele pe care le doresti si nu numai!

O optimizare SEO este un proces de lunga durata. Insa acest lucru se merita, deoarece a fi pe prima pagina din Google aduce atat trafic, cat si clienti. In fiecare zi, o multime de oameni cauta afaceri ca a ta. De ce sa iti lasi competitia sa castige in acest aspect? Noi invingem competitia impreuna!

photo sharing_1

"Invingem competitia. Si o invingem si rapid."

Nu spunem ca alte agentii de SEO nu sunt bune. Spunem doar ca agentia noastra aflata in Timisoara este mai buna. In alte cuvinte, ne respectam competitia. Insa ne respectam si pe noi, si ne stim adevarata valoare. Te vom aduce in prima pagina in cel mai scurt timp posibil. Insa acest lucru depinde de mai multi factori. Pune-ti urmatoarele intrebari: 

  • Ce vechime are site-ul?
  • A mai fost facuta optimizare SEO pe acest site?
  • Ce fel de promovare online a fost facuta pe acest site?
  • A avut loc optimizare SEO ON sau OFF Page?

O campanie SEO dureaza de la 3 luni la 1 an. De aceea, noi recomandam potentialelor cliente sau potentialilor clienti sa se gandeasca bine inainte de a incepe o campanie SEO. Nu din cauza faptului ca sunt bani de investiti, ci ca, daca renunta prea devreme, s-ar putea ca site ul sa le fie afectat. Acesta poate scadea in clasamentul Google si cine isi doreste acest lucru? Nimeni! Toti dorim sa fim populari pe internet, sa ni se cumpere produsele sau sa se apeleze la serviciile noastre. Beneficiile pentru o campanie SEO reusita sunt nenumarate. Asa ca nu ezita si suna-ne chiar acum. Oferim cele mai bune servicii de pe piata. Iar daca nu ne crezi pe noi, intreaba-i pe clientii nostri. Suntem aici la orice ora!

Servicii SEO de calitate

Alte beneficii de a lucra cu noi in Timisoara: lunar, ne putem intalni pentru a dezbate planul afacerii tale. Mai mult, te vom ajuta la partea de planificarea partii de marketing. Intalnirile vor avea loc in locul in care potentialele cliente sau potentialii clienti isi doresc si astfel ne cunoastem si veti avea si mai multa incredere in noi! Suntem o echipa serioasa si de cuvant.

Prin optimizarea pe care o realizam, ne concentram pe rezultate si ca tu sa ai cat mai multi clienti. De asemenea, preturile noastre sunt corecte si la nivelul pietei. Desi serviciile pe care le oferim sunt peste asteptarile normale. Rezultaltele pe care le vei avea cu noi te vor satisface. Cele mai bune servicii de SEO sunt cele care nu iti promit nimic, ci iti dovedesc ca se poate.

Optimizare SEO Timisoara - serviciile noastre

Pentru orice tip de activitate, fie ea prezenta sau nu in mediul online, exista multe tipuri de promovare. Dintre acestea, noi am decis sa vi le oferim pe cele  mai accesibile si pe cele mai eficiente metode de promovare. Am impartit astfel modurile de promovare in doua categorii destinate celor cu activitate online, dar si celor fara activitate online. Astfel, putem promova o activitate prin:

  • Servicii SEO (Optimizare pentru motoare de cautare) – Serviciu destinat celor care detin un site si vor sa creasca rata de afisare in motoarele de cautare.
  • Publicare anunturi – Serviciu destinat atat celor care au deja un portofoliu de produse sau de servicii oferite clientilor, cat si celor care doresc sa intre acum pe piata produselor sau serviciilor, indiferent daca exista sau nu prezenta online.
  • Pentru a incepe acum o campanie de promovare online, contactati-ne!

    Avantajele promovarii online sunt tintirea cat mai specifica asupra publicului interesat dar si posibilitatea de a oferi informatii mult mai complexe despre activitatea, produsul sau serviciul oferit.

Optimizare SEO Timisoara si paianjenii web

Spiderii motoarelor de cautare cauta pe siteurile vizitate anumite cuvinte cheie. Dar stiati ca ei cauta de asemenea si linkuri? Este in totalitate adevarat. Cand un spider al unui motor de cautare viziteaza un site, el cauta nu numai cuvinte cheie, ci si linkuri. Daca gasesc un link, ei se duc apoi la siteul reprezentat de acel link. Dupa ce vor vizita siteul acela se vor duce mai departe si la siteurile linkurilor gasite acolo. De fiecare data se creeaza un raport care este trimis apoi la motoarele de cautare. Astfel, cu cat un paianjen viziteaza mai des un site cu atat mai mult se vor obtine pozitionari mai bune in motoarele de cautare.

De ce Kira?

Majoritatea proprietarilor de siteuri prefera sa adune linkuri folosind un schimb de linkuri cu alti webmasteri. Este o practica destul de veche, si nu mai este atat de eficienta precum a fost o data. Si asta pentru ca foarte multi webmasteri de siteuri abuzeaza de aceasta practica. Google a inceput sa penalizeze cumpararea si schimbul de linkuri.

Ei vor linkuri catre siteul lor venind practic de la orice site. Asta este o practica proasta pentru ca spiderii motoarele de cautare au fost programati sa ignore linkurile aflate pe un site si care nu sunt relevante pentru continutul acestuia. De exemplu, daca un site despre pianuri trimite un link catre un site despre caini, linkul siteului despre caini va fi ocolit de catre spider sau greutatea lui va fi diminuata. De aceea este foarte important sa obtinem linkuri relevante si de calitate.

Obtinerea unor linkuri de calitate poate sa fie o provocare destul de dificila, de aceea cel mai bine este sa apelati la specialisti in domeniul SEO.

Metoda noastra, unica si extrem de eficienta, cuprinde printre altele, inscrieri in directoare, site-uri de anunturi, promovare in reteaua noastra de site-uri si postari pe forumuri si bloguri

Optimizare on si optimizare off page

Optimizarea on-site sau on-page este una dintre cele mai importante parti ale optimizarii pentru motoarele de cautare si trebuie sa fie realizata atat pentru motoarele de cautare, cat si pentru oamenii ce va vor citi site-ul.

Bineinteles ca in functie de tipul site-ului (e-commerce, blog, site de prezentare etc…) , structura acestuia va fi diferita, insa va trebui sa aiba multe din urmatoarele elemente prezente.

Optimizarea On-site cuprinde :

1. Optimizarea Titlului
Optimizarea titlului care apare in motorul de cautare si in tab-ul browserului.
Titlul se editeaza in codul HTML. Titlurile optimizate sunt :

  • titlul primei pagini
  • titlul unei pagini interne
  • titlul unui produs

 

optimizare seo timisoara

Alte elemente ale optimizarii

Unde apare titlul?
Titlul oricarei pagini a unui site va aparea in Google imediat ce site-ul si paginile interne ale acestuia au fost indexate.
Chiar daca titlul nu este optimizat in codul paginii, Google il va prelua asa cum este! (cu mici exceptii)
Este important ca titlurile paginilor sa fie unice pentru toate paginile in parte si sa descrie cat mai bine acea pagina in maxim 70 de caractere (maximul indexabil de catre Google si probabil, alte motoare de cautare).

Optimizarea structurii linkurilor interne

Aveti un site care are mai multe sectiuni si mai multe articole? Este important ca paginile sa aiba o oarecare structura, iar cele similare sa fie legate intre ele.

Optimizarea imaginilor
O imagine valoreaza cat 1000 de cuvinte? Poate fi adevarat, insa nu in SEO. Totusi, Google stie cand aveti imagini pe site si incearca sa inteleaga despre ce sunt.
Puteti avea multe imagini descriptive pe site, insa trebuiesc optimizate!
Numele imaginii este de asemenea FOARTE important. Spre exemplu, o imagine denumita telefon_samsung_galaxy_s4.jpg este mult mai optimizata decat una cu numele DSC4124.jpg, chiar daca ambele pot avea acelasi “continut” in ele.
Imaginile sunt indexate de catre motoarele de cautare si pot aparea in rezultatele pentru imagini.
Linkurile plasate pe imagini optimizate sunt la fel de bun ca linkurile puse pe text.

Optimizare SEO Timisoara - suna acum!

Optimizarea heading-urilor h1, h2, h3….
Primul heading trebuie neaparat sa fie cu titlul paginii respective. O greseala pe care multi o fac este ca primul heading sa fie titlul site-ului si sa aiba link pe el catre homepage-ul site-ului.
Urmatoarele heading-uri ar trebui puse pe subtitlurile acele pagini, daca exista.

Optimizarea continutului
Sa spunem de exemplu ca aveti un articol lung de 600 de cuvinte. Acesta nu il puteti pune intr-un singur paragraf. Este recomandat sa aveti mai multe paragrafe legate intre ele, fiecare paragraf sa aiba cate un subtitlu (daca exista).
Este important sa aveti o densitate a cuvintelor cheie buna si sa introduceti si cuvinte cheie lungi (Long Tail Keywords), adica acele cuvinte, fraze mai bine zis pe care cineva este posibil sa le introduca in motorul de cautare. Aceste cuvinte cheie pot urca site-ul dvs. mult mai repede in cautari si vor imbunatati traficul, tot cu useri targetati.

seo

Contacteaza-ne!

Printr-o optimizarea cuvintelor cheie, noi ne asiguram ca vei fi printre primii pe motoarele de cautare. SEO in lumea online este ca si cum ti-ai optimiza imaginea in lumea reala. Cu cat arati mai placut, cu atat mai multi oameni te vor cauta. Mai mult, SEO in ON si OFF Page este foarte important. In concluzie, contacteaza-ne pentru o optimizare On si Off completa. Link urile importante te asteapta, la fel precum si clientii tai. Cele mai bune oferte le vei gasi la noi. Te vom ajuta sa devii steaua nisei tale.

In aceste zile, promovarea face totul. Poti sa vinzi orice, doar sa fii atent la ceea ce scrii. Mai mult, orice fel de promovare conteaza. SEO este cea mai importanta si cea mai putin costisitoare. Noi iti oferim si un audit gratuit, daca alegi sa colaborezi cu noi.

Lista beneficiilor este lungă, așa că hai să o luăm pe rând! Pornim de la caracteristicile de pe pagină și ajungem la cele din afara paginii.

2019-2020

Strategii de viitor

Este timpul ca in sfarsit sa ai parte de o optimizare corecta a site-ului tau.

Sperante mari in optimizare seo timisoara

În primul și primul rând, trebuie să ai un titlu bun. Optimizarea Meta-Title-urilor este esențială. Cu cât un titlu este mai scurt și mai descriptiv, cu atât mai bine. Așa afacerea ta va fi mai ușor de identificat, la care adăugam un plus pentru un titlu cât mai atractiv.

Ai auzit de Meta-Descriere? Este un fel de rezumat al site-ului. Aici trebuie să apară o descriere informatiză a site-ului pe domeniile pe care se axează sau pe produsele principale. Cu cât are mai multe cuvinte cheie, cu atât mai mare rata clicurilor de accesare.

Taguri HTML – esențiale pentru motoarele de căutare! HTML este un limbaj de programare cu anumite taguri. Fiecare site are un titlu, pe care le notam cu H urmat de cifra corespunzătoare. H1, H2, H3… și tot așa. Mai mult, putem să scriem ca într-un document Word. Avem Bold, Italic și diferite stiluri prin care putem să facem un titlu cât mai atractiv. Dacă ai un cuvânt cheie în titlu, H1, H2 și în conținutul site-ului poți să fii sigur că Google te va avantaja în căutări.

Despre noi

Suntem o agentie de optimizare, bazata in Timisoara. Te vom ajuta sa te dezvolti din toate punctele de vedere, in tot ceea ce tine de marketing.

E ok dacă repetăm cuvintele cheie? Ei bine, nu chiar. Conținutul site-ului trebuie să fie optimizat pentru a îi mulțumi atât pe utilizatori cât și motoarele de căutare. Prea multe cuvinte cheie repetate vor fi sancționate de algoritmul de căutare.

Trebuie să găsim un echilibru, așa că lucrăm familii semantice, nu doar cu un singur cuvânt. Google analizează densitatea cuvintelor cheie ca să își dea seama de subiectul paginii. La fel, nu putem avea un articol prea scurt. Un articol de 2000 de cuvinte are prioritate în fața unuia de 300, de exemplu.

Cu atât mai lung cu atât mai bine! Un articol cât mai complet îți dă posibilitatea să adaugi cât mai multe cuvinte cheie posibil. Totuși, nu trebuie să trișezi! Copierea conținutului de pe alte site-uri nu te va avantaja deloc! Pe lângă faptul că nu îți câștigă întâietate, Google te va penaliza și îți va scădea credibilitatea.

Optimizare SEO Timisoara si creare site

Daca doresti sa ajungi pe varful muntelui, trebuie sa depui un efort considerabil. Insa cu noi, nu trebuie sa inveti nimic. Noi te vom ajuta sa devii ceea ce iti doresti prin optimizarea site-ului tau si prin ajutorul pe care ti-l vom oferi pe tot parcusul colaborarii noastre.

Până acum doar avantaje, nu? Totuși, SEO este și un mare dezavantaj pentru cei care nu îl folosesc. Toate business-urile serioase au o strategie de promovare SEO. Dacă nu o folosești în mod constant sau chiar deloc, s-ar putea să fii scos de pe piață de cineva mai puternic. Chiar dacă vinzi cel mai bun produs la cel mai bun preț, dacă ești în a șaptea pagină de căutare acest lucru nu contează.

Folosești imagini? Trebuie optimizate! Chiar dacă omul apreciază altfel imaginile decât motoarele de căutare, clienții folosesc cuvinte pentru ca căuta ce vor. Un motor ce căutare caută cuvintele din numele imaginii, textul alternativ și descrierea pozei.

Hai să vorbim despre site! Vrei să le oferi clienților viteză, ca să nu îmbătrânească atunci când îți accesează afacerea. Pe lângă asta, vei avea nevoie să optimizezi linkurile. Asta înseamnă ca linkurile interne să ofere o navigare fluidă și linkurile externe să fie către site-uri cu autoritate. Tot aici intră și optimizarea pentru mobil. Marea majoritate a intrărilor făcute pe site-uri în anul 2019 a fost de pe telefoane mobile. Rata celor care accesează pagini web de pe laptop sau desktop a scăzut dramatic. Viitorul este al telefoanelor inteligente și al site-urilor care știu să le ofere conținut.

SEO

VS

PPC

ORGANIC

VS

ADS

SITE PROFESIONAL

VS

SITE GRATUIT

Cine este SEO și de ce este prietenul tău?

optimizare seo timisoara

SEO este americanul ”Search Engine Optimization”, care este tradus ”Optimizarea Motoarelor de Căutare”. Rolul său este să îți ofere trafic prin motoarele de căutare. Hai să facem un exercițiu de imaginație! Ai cea mai mare colecție de filme din oraș. Vine un prieten la tine și îți spune că a văzut un film când era copil. Ți-l descrie puțin și după câteva propoziții îi spui titlul, anul apariției și cine joacă în el. Asta face și SEO. Prin doar câteva cuvinte te îndrumă înspre rezultatul pe care îl cauți sau care este cel mai potrivit pentru tine.

Așadar, de ce trebuie SEO ”optimizat”?

SEO este cel care îți dă trafic la pagină. Rezultatele căutărilor se fac în funcție de relevanța pe care o transmite un site prin anumite cuvinte cheie. Optimizarea SEO este cel mai bun mod pentru a obține trafic pe site-ul tău fără să plătești pentru trafic în mod direct.

De ce ai nevoie de optimizare seo Timisoara?

Pe termen lung, optimizarea SEO este cea mai avantajoasă. 51% din click-urile online vin din trafic organic, nu plăți făcute către motoare ca Google, Yahoo sau Bing. Returnarea investiției se face mult mai accelerat pentru SEO decât pentru o companie care folosește pay-per click.  În 2020 aproape 50% din căutări se vor face prin comenzi vocale date direct telefonului. Vrei să ai cel mai bun loc în ”clasamentul” Google, corect?

Optimizarea UX (experiența utilizatorului) merge mână în mână cu optimizarea SEO. Se calculează timpul petrecut pe site, relevanța cuvintelor cheie pentru utilizator, textele de pe site, conținutul lor și viteza site-ului.

Știi vorba: ,,Clientul nostru, stăpânul nostru”? Ei bine, clienții online nu cumpără de pe internet la fel cum cumpără dintr-un supermarket, de exemplu. Un consumator obișnuit intră pe cel puțin 5 site-uri înainte de a da o comandă pe net. Cum îi poți face să comande de la tine? Simplu! Prin recenzii scrise pe bune de clienți. Cum poate SEO să facă asta? Optimizarea SEO off-page îți mărește vizibilitatea pe rețelele sociale, bloguri, forumuri și alte canale de socializare. Fix locul unde se discută cel mai mult despre cel mai bun site pentru a cumpăra un anume produs.

Optimizare SEO Timisoara specializata

Ar mai fi multe de spus la On-Page dar păstrăm esențialul Ne mutăm la conținutul din afara paginii.

Comunicarea din afara paginii începe abia după ce conținutul de pe site a fost optimizat. Scopul acesteia este să îți faci afacerea cât mai cunoscută. Un nivel înalt de popularizare a brandului va atrage vizitatorii altor site-uri, ceea ce te va pune tot mai sus în clasamentul Google. Sunt trei puncte de bază de care trebuie să ții cont.

  1. Conținutul scris foarte bine și optimizat SEO
  2. Un amestec natural de linkuri
  3. Utilizarea constantă a rețelelor de socializare

Google este gândit și proiectat în așa fel încât să ajute site-urile cu linkuri de calitate să urce cât mai sus. Este extrem de important să folosești cele mai bune linkuri ca brandul tău să fie cât mai prezent în spațiul online! Totuși, linkurile de calitate nu pot fi făcute în lipsă de conținut de calitate.

Conținutul de pe site trebuie publicat în mod regulat. Aceasta este prima caracteristică de care trebuie să ții cont. Mai departe, trebuie ca materialul să fie util pentru clienții tău și să fie valoros pentru domeniul de activitate pe care îl desfășori.

Care este povestea ta?

Toată lumea stă pe Facebook, nu? Ei bine, chiar dacă Facebook este cea mai mare rețea socială, nu este singura. Platformele sociale te vor ajuta la indicele experienței utilizatorului și te va ajuta enorm din punct de vedere al publicității. Potențialii clienți vor fi mult mai familiarizați cu brandul tău și vor contribui la creșterea ratei de clicuri care îți accesează pagina. Îți vei face mesajul mult mai cunoscut și va ajunge mult mai repede la public, în funcție de audiență. Tot aici putem să vorbim de beneficiul de pe seama linkurilor naturale.

Cum crești audiența din social media? Trei cuvinte: conținut de calitate. Fă-i pe oameni să apese butonul Distribuie și dă-le ceva despre care să vorbească! O discuție pozitivă în care să fie menționat numele site-ului tău este cel mai bun ambasador pe care banii nu îl pot cumpăra.

Oamenii trăiesc din povești. De când eram copii și ascultam basmele bunicilor ne-a plăcut să fim impresionați de o poveste bună. Am crescut admirându-i pe cei puternici, cei hotărâți, cei inteligenți și cei mai buni. Acum ce admirăm? O poveste de succes.

Ce nu trebuie facut intr-o optimizare seo Timisoara profesionala

Vorbește despre afacerea ta, spune ce obstacole ai întâlnit, cum le-ai rezolvat, vinde-ți povestea! Fii eroul propriei tale povești de succes despre care să vorbească atât clienții cât și concurența.

Este important să știi și cam ce nu ai voie să faci

Gândește-te că Google este amicul tău polițist. E bucuros să te ajute, te sfătuiește, îți spune cam tot ce vrei să afli… dar te și amendează când greșești.

Poate te-ai gândit că poți să îți faci niște bloguri de unde să trimiți linkuri către site-ul tău, nu? Ei bine, termenul de Private Blog Networks a fost gândit de Google pentru această practică. Chiar dacă urșii Panda sunt pe cale de dispariție, penalizarea Panda sigur va rămâne pentru mult timp. Atunci când ai un conținut de slabă calitate, algoritmul Panda îl penalizează și îl face mai puțin vizibil în rezultate. Mare atenție cu linkurile externe! Dacă pui un link despre care spui că este pentru un site de știri și userul ajunge pe un site pornografic, Google te sancționează.

La fel și pentru linkurile către site-urile care trimis spam-uri. Prea multe linkuri naturale către site-ul tău sunt considerate suspecte, de asemenea. Noi vom reuși să găsim balanța și să evităm orice fel de neplăceri ar putea apărea. Știm care sunt riscurile ”jocului murdar” și nu riscăm să periclităm imaginea companiei tale.

,,Pare simplu cu optimizarea SEO. Pot sa o fac și singur...nu?”

Sigur! Dar gândește-te că va trebui, ca în orice lucru bine făcut, să investești timp. Poți să petreci ore întregi căutând tutoriale, făcând încercări, luat notițe și învățând treptat… Sau poți să apelezi la serviciile unui profesionist care deja știe ce este de făcut și îți poate face o diagnoza a site-ului și puteți discuta o strategie de promovare.

Pe lângă implementarea inițială, cum am mai spus, optimizarea SEO este un proces constant. Proporțiile diferă de la caz la caz și nu îți permiți să rămâi blocat în pagina a zecea de Google, sau chiar mai rău.

Până la urmă trebuie stabilite niște priorități. Este optimizarea SEO potrivită pentru afacerea ta? Strategia este cel mai bun mod de a te face cunoscut online, dar poate fi și o pierdere de vreme dacă nu este implementată corect.

Ce contează la finalul zilei este dacă faci mai multe vânzări pe net. Profitul din volumul de vânzări online va trebui să depășească suma cerută de specialistul SEO. Și dacă apelezi la un specialist nu trebuie să îți faci griji de asta! Încă din prima săptămână vei simți un spor important în aportul pe care ți-l aduce online-ul în afacere. Și încă nici nu ești în prima pagină Google! Când vei ajunge acolo te vei uita la cifrele din ce în ce mai mari și te vei felicita pentru alegerea făcută.

Ce îți putem oferi cu optimizare seo Timisoara?

Audit SEO, adică îți facem o analiză personalizată a promovării tale de până acum. Identificăm punctele forte și cele mai puțin forte, apoi trecem la treabă! Rezolvăm problemele tehnice, facem site-ul mai rapid, modificam conținutul și facem exact ce este nevoie pentru a scăpa de penalizările Google.

Analizăm arhitectura site-ului, linkurile interne și externe, indicele UX și discutăm care este cea mai bună strategie pentru compania ta. Găsim cele mai bune cuvinte cheie pentru afacerea ta și facem în așa fel încât să simți rezultatele din prima săptămână!

Îți oferim transparență totală și comunicare constanță pe tot parcursul colaborării noastre. În fiecare lună îți vom prezenta datele de trafic și ce am reușit să îmbunătățim. Noi credem că doar printr-o comunicare totală putem să asigurăm cele mai bune rezultate pentru clienții noștri. Vrem ca planul nostru pentru site-ul tău să funcționeze ca un ceas elvețian și să atingem cât mai rapid și mai eficient obiectul asumat.

Așadar, îți propunem un diagnostic serios și un ”tratament” pentru site-ul tău. Vom merge împreună, pas cu pas și ne vom asigura că ajungem cât mai repede la destinație. Vei avea parte de o colaborare profesională, de top. Ne caracterizează seriozitatea și orientarea spre client. Pe lângă promisiuni, lăsăm și faptele să vorbească pentru noi.

Batem palma?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *